HTML

Búvárkaland Thaiföldön

Mikor már majdnem végképp lemondtunk róla, hogy idén összejöjjön a nyaralás, az Emirates akciója derült égből villámcsapásként beütött, és sikerült mélyen akciós áron jegyet vennünk. És elindult a szervezkedés....

Friss topikok

  • globe trekker: Tetszik a címe! :-D Nagyon! Várom már, hogy jöjjetek, addig melegítem itt a vizet! (borzalmasan hi... (2012.01.15. 13:02) az esélytelenek nyugalma...

Címkék

Archívum

az esélytelenek nyugalma...

2012.01.15. 12:46 GCsabi

 Többször sikerült már eljutnunk Thaiföldre, de mivel a munkám miatt csak január-februári időszakban érek rá, erősen vadászni kell a jó árú repjegyekre, mivel ez az időszak sajnos a főszezon arrafelé.

Az Emirates légitársasággal nagyon meg voltunk elégedve, így november táján itt kezdtem keresgélni elsősorban, de szemmel tartottam a többi társaságot is.

Az akciók csak nem kezdődtek, még decemberben sem, így lassan le is mondtam lélekben az útról, ám januárban kaptam egy hírlevelet, és nemcsak akciós jegyeket, hanem a Skyward tagságom miatt még 10% kedvezményt kínáltak.

Rögtön foglaltam is, de kiderült, az az időpont nem jó, a feleségem munkája miatt.

sakkoztam a dátu,mokkal, ugyanis több szempont is van, Bangkokba jó lenne pénteken vagy max szombaton megérkezni, hogy ki tudjunk menni a híres Chatuchak hétvégi piacra.

Az eredeti terv az volt, hogy utána elmegyünk a Khao sok nemzeti parkba, ahol a dzsungelben lehet aludni, a fákon vannak a bungik, stb, ezután átmenni Koh Phanganra, úgy, hogy a Fullmoon partyt is elcsípjük. Visszafelé újra szempont a bkk.-i hétvégi piac, szóval nem egyszerű :)

Közben a jegyek vészesen fogytak, márcsak februári indulással voltak közepesen jó áron jegyek, ami az eredeti akciós árhoz képest már 3-400 eur plusz kiadást, és nekem a meló miatt kis gondot jelentett.

Ekkor már az esélytelenek nyugalmával, kb háromezredszer nyomkodtam az adatokat a foglalós programba, amikor egyik reggel hihetetlen módon épp a legjobb időpontokra, a lehető legjobb csatlakozásokkal, a lehető legjobb áron(-10%) kidobott egy lehetőséget a gép. Alig hittem a szememnek, rögtön foglaltam, persze ilyenkor gépel mellé az ember, ilyenkor nincs kéznél az útlevél, nem tudja a saját nevét, stb

Remegve vártam a visszaigazolást, addig nem is mertem szólni senkinek....

SIKERÜLT, megyünk nyaralni, folyt köv

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://buvarkalandthaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr763548680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

globe trekker 2012.01.15. 13:02:44

Tetszik a címe! :-D Nagyon! Várom már, hogy jöjjetek, addig melegítem itt a vizet! (borzalmasan hideg, csak 26-27 fokos) majd megfagyunk errefelé!
süti beállítások módosítása